۲۱ مهر ۱۴۰۱، ۱۴:۳۴

معاون حوزه علمیه جهرم:

دوره تخصصی کلاس داری کودکان و نوجوانان در جهرم برگزار شد

دوره تخصصی کلاس داری کودکان و نوجوانان در جهرم برگزار شد

جهرم - معاون تبلیغ حوزه علمیه جهرم گفت: دوره تخصصی کلاس داری کودکان و نوجوانان ویژه طلاب و روحانیون و مربیان پرورشی در جهرم آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی ثامنی ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: دوره تخصصی کلاس داری کودکان و نوجوانان ویژه طلاب، روحانیون و مربیان پرورشی مدارس شهرستان جهرم برگزار شده است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه جهرم با اشاره به سر فصل‌های این دوره آموزشی، افزود: شرکت کنندگان در این دوره با محورهایی همچون شیوه‌های جذب و قانع سازی نوجوانان، روش‌های تحقیق و تولید محتوای تخصصی، مهارت‌های کلاس داری و باید و نبایدهای فضای مجازی آشنا می‌شوند.

وی مدت زمان این دوره آموزشی را ۲ روز عنوان کرد و اظهار داشت: در این دوره اساتید حوزه تعلیم و تربیت همچون حجت الاسلام «وکیل پور»، مؤسس مؤسسه تخصصی «امیر بیان» و حجت الاسلام «آبیار»، عضو کمیته نخبگان تبلیغ مرکز مدیریت حوزه علمیه به آموزش سرفصل‌های موجود به شرکت کنندگان می‌پردازند.

حجت الاسلام ثامنی عنوان کرد: افتتاحیه دوره تخصصی کلاس داری کودکان و نوجوانان روز پنج شنبه ۲۱ مهرماه با سخنرانی حجت الاسلام «مدبر» امام جمعه جهرم آغاز و این دوره آموزشی تا روز جمعه ۲۲ مهرماه ادامه پیدا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در پایان این دوره آموزشی به شرکت کنندگان گواهی حضور در دوره کلاس داری کودکان و نوجوانان از سوی حوزه علمیه جهرم اعطا می‌شود، خاطرنشان کرد: حوزه علمیه جهرم، معاونت تبلیغ حوزه علمیه، آموزش و پرورش و مدیریت حوزه علمیه خواهران شهرستان جهرم در برگزاری این دوره آموزشی مشارکت دارند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه جهرم گفت: طلاب خواهر حوزه علمیه «حضرت نرگس» و طلاب و روحانیون برادر مدرسه علمیه «امام رضا (ع)» و مربیان پرورشی آموزش و پرورش از شرکت کنندگان در این دوره آموزشی هستند.

حجت الاسلام ثامنی در پایان لزوم تجهیز و تقویت طلاب و آمادگی آنان برای حضور در جمع دانش آموزان مدارس را ضروری دانست که لازمه آن برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های مختلف آموزشی است که معاونت تبلیغ حوزه علمیه جهرم قصد دارد با برگزاری چنین برنامه‌هایی در راستای توانمندسازی طلاب بیش از پیش گام بردارد.

کد خبر 5608280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha